Babak Exam. + 0 comment(s)
Assalamualaikum and hai my peeps.
Amazing .amazing. amazing.
apa yang aku melalut sorang sorang nih?


BABAK EXAM? hehe.cakap pasal exam baru jer lepas mid year exam.Dapat exam memang tahap syok gila tp bila dapat result muka spoil habes.ok kita mana pandai macam depa..kita besa besa jaa.kita manada paa sangat.setakat cukup cukup makan jer semua orang pandang  kitadengan sebelah mata je kan?
meniru?tak tiru hanya menanya soalan.hahaks!tulah.mau tak puas hati bila dapat result keja meniru orang.bila nak pandai.*sekekpunyaminah

Takpaa:D ada masa lagi aku nak bangkit lagi kan?dapat result geo tadi.berapa mark?sikit jaa.1 kelas muka agak spoil.semua muka kelat macam ketam tak senyum ja*adakerketamtaksenyum
time nama aku kena panggil jawab penuh relaks jaa.*banggajap
cikgu cakap 'hah!tengok dia,relax ja gtaw markah dia tp saya seronok tengok yang style bisik bisik tuu nampak macam lawak,seronok saya tengok'
hmm.memang lah time tuu muka aku relax tahap sebab khayal kejap dalam kelas.tetiba jer cikgu panggil nama aku tanpa memberi salam membuat aku rasa terkejut*pulun sat

for the your information,masa aku exam,my crush dekat sana pon exam jugak.haha.
takpaa kan kalau bnyak crush sana sini jangan ber'couple' sudah laa kan.tp aku simpan crush aku sorang jaa..style setia pada yang satu ni.hahahah.perasan!

and. . . .the last

harini bufday nabila mawi a.k.a beela.2 hari seblum bufday dye kami semua racang nak bg dye saket hati.yg main peranan teruk aku lah..Tak sanggup sakitkan hati dia..entah tetiba jaa mulut aku jd laser teruk sound dye.haha .agak funny dekat kami punya story.memang kalaw benda ni jadi dekat aku memang aku nanges teruk.hahaha
hm,yang len cakap nak sakitkan hati dia tapi depa x brani?depa just sokong apa yg aku pangkah dye.punya cakap macam macam last last takjadi.huh!geram jugaklah.kita punya tahan gelak tahan sedih tahan macam macam lah sebab rancangan ni last minutes tak jadi baqhang.by the way rasa best jugak sebab buat dia rasa terharu and dye tabek dengan kita orang sebab lakonan kami x namapak kekok n namapak giler real.pelakon terbaik aku ny.yeah!hahah

ok.penat taip.tangan pon dah penat.solat pon belum lagi nih.
ok.tata..titi..tutut
bai

assalamualaikum.